تازه وارد فرابورس افزایش سرمایه می‌دهد؛
کد خبر: ۳۲۰۹۷۵
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
0
پول نیوز - در حالی که مدت زمان زیادی از ورود «وآوا» به چرخه بازار سهام نمی‌گذرد، این شرکت خبر از اجرای برنامه افزایش سرمایه داد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «سرمایه گذاری آوا نوین» که در اولین روز آبان ماه وارد بازار سرمایه شد، تا به امروز بازدهی مطلوب ۹۶ درصدی را عاید سهامداران کرده است.

این شرکت کوچک در نظر دارد سرمایه اندک ۶۰ میلیارد تومانی کنونی را با افزایش ۶۷ درصدی، به ۱۰۰ میلیارد تومان برساند.

محلی که برای این افزایش سرمایه درنظر گرفته شده، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی است.
این اقدام به منظور افزایش نسبت سرمایه شرکت در مقایسه با سرمایه شرکت‌های مشابه، حفظ رقابت پذیری و اجرای خط مشی شرکت، تقویت بنیه مالی و پرداخت مخارج سرمایه‌ای برنامه ریزی شده، به اجرا در خواهد آمد.

«وآوا» برآورد کرده افزایش سرمایه مذکور تأثیری در سود سال ۹۸ ندارد و تحت هر شرایطی سود خالص ۳۷ میلیارد تومانی تحقق خواهد یافت اما؛ در صورتی که افزایش سرمایه انجام نشود، در سال ۹۹ حدود ۵۳ میلیارد تومان سود خواهد ساخت و با لحاظ انجام آن، سود خالص به رقم ۶۷ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

برچسب ها: تاپ ، کدال ، افزایش سرمایه ، سود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: