April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۱۲۸۱
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
0
پول نیوز - براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز فعالیت سامانه بارشی در کل کشور منجر به بارش باران، وزش باد، کاهش دما و بارش برف می شود.

به گزارش پول نیوز، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز سامانه بارشی در کل کشور فعال بوده و سبب بارش باران، وزش باد و بتدریج کاهش دما و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق و مناطق مستعد تگرگ خواهد شد و بتدریج از فعالیت آن در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود.

 

امروز شدت بارش در شرق کهگیلویه و بویر احمد، پاره‌ای از مناطق فارس، غرب چهار محال بختیاری، شمال شرق خوزستان، شمال بوشهر و بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است.
سامانه بارشی فردا از شمال شرق کشور خارج می شود

 

این سامانه روز دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور و بخش‌هایی از هرمزگان فعال بوده و در شمال غرب و سواحل دریای خزر سبب بارش پراکنده می‌شود و بتدریج در اواخر وقت دوشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

 

روز سه شنبه به دلیل گذر امواج تراز میانی جو از جنوب و جنوب شرق کشور و تقویت جریانات گرم و مرطوب جنوبی بر شدت بارش در جنوب، جنوب شرق و جزایر خلیج فارس افزوده شده و سبب رگبار و رعد و برق شدید و وزش باد گاهی وزش باد شدید در جنوب فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان می‌شود. روز چهارشنبه در جنوب شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت. روز پنج شنبه غیراز بخش‌هایی از شرق کشور در غالب مناطق کشور پدیده خاصی نداریم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: