کد خبر: ۳۲۱۹۳۷
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
0
پول نیوز - سامانه اطلاع رسانی رجیستری تلفن همراه نسبت به جعلی بودن پیامک‌هایی که اخیرا برای جلوگیری از قطع شدن گوشی‌های موبایل کاربران به آنها ارسال می‌شود، هشدار داد و اعلام کرد: این پیامک‌ها جعلی است.
به گزارش پول نیوز، اخیرا پیامکی برای برخی افراد ارسال شده و از آنها خواسته شده جهت جلوگیری از قطع شدن تلفن همراه خود مبلغی را به سامانه همتا واریز کنند.

کاربر از طریق لینک موجود در این پیامک به صفحه‌ای شبیه به سامانه گمرک و سپس شبیه پرداخت بانکی هدایت می‌شود که مشخصات کارت بانکی را از کاربر دریافت می‌کند.

سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت و رجیستری تلفن همراه با اعلام هشدار به کاربران اعلام کرد این روش یکی از شیوه هایی است که کلاه برداران برای دستبرد زدن به حساب‌های بانکی افراد از آن استفاده می‌کنند و پیامک ارسال شده مبنی بر اینکه «دستگاه شما قانونی است اما فعال نشده و برای جلوگیری از قطع شدن شبکه موبایل تا ۲۴ ساعت جهت فعال‌سازی به آدرس hamta.cc اقدام کنید» جعلی است.

این سامانه اعلام کرده کاربران در صورت ملاحظه چنین مواردی مراتب را در اسرع وقت از طریق بخش گزارش مردمی درگاه اینترنتی پلیس فتا گزارش دهند.

در این زمینه همتا اعلام کرد هر گونه اطلاع رسانی در زمینه طرح ثبت و رجیستری تلفن همراه از طریق سرشماره پیامکی HAMTA انجام می‌گیرد همچنین کاربران در صورت دریافت هر گونه پیامک با محتوای مشکوک می‌توانند موضوع را با مرکز پاسخگویی سامانه همتا به شماره ۰۹۶۳۶۶ طرح کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: