April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۱۳۹
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
0
پول نیوز - مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: تجربه نشان داده است كه كسب و كارهاي زنجيره اي در ايجاد اشتغال و رونق توليد در شرايط كنوني اقتصاد نقش مؤثري دارند و اين مسأله اهميت ارتباط كارآفرينان با فرصت هاي پيش رو را دوچندان مي سازد.

هميت ارتباط كارآفرينان با فرصت هاي كسب و كار زنجيره اي

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، حسین مهری در نشست تخصصي توسعه سرمایه گذاری در استان مازندران كه با حضور استاندار مازندران، كارآفرينان، اساتيد دانشگاه و رئيس شبكه آموزش سيماي جمهوري اسلامي ايران روز سي ام آذرماه در بانک صنعت و معدن برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب افزود: كارآفرينان علاوه بر رونق توليد و اشتغال به دنبال هدف بزرگتري با عنوان كارآفريني اجتماعي و انجام رسالت اجتماعي هستند و اين مقوله را بر وظيفه تخصصي خود مقدم مي دانند.

 

مهري بيان داشت: بانك صنعت و معدن نيز به دنبال انجام مسؤليت هاي اجتماعي خود در شرايط فعلي اقتصادي كشور است و تلاش مي كند از تمام ظرفيت هاي موجود خود به منظور ايجاد اشتغال و رونق توليد استفاده كند.


مديرعامل بانك صنعت و معدن خاطر نشان كرد: نقش صدا و سيما هم در اين برهه زماني از اهميت خاصي برخوردار است و حضور رييس شبكه آموزش صدا و سيما در جمع كارآفرينان مي تواند در فرهنگ سازي ، مهارت آموزي و تقويت ارتباط صنعت، دانشگاه و مسؤلان كشور اثرگذار باشد.


حسین زادگان استاندار مازندران نيز اظهار امیدواری کرد که با توجه به فرصت های بسیار مطلوب سرمایه گذاری از جمله صنایع سنگین نظیر پتروشیمی، فولاد و صنایع تبدیلی و حوزه های مرتبط با مزیت های استان، حضور سرمایه گذاران موجب رونق اقتصادی بیش از پیش مازندران شود.


وي بر قابلیت ها و ظرفیت های کم بدیل مازندران، فرصت های مطلوب سرمایه گذاری، برخورداری اين استان از زیرساخت های مناسب و همسایگی با بازارهای دریای خزر تأكيد كرده و اکثریت صاحبان صنایع و مدیران ارشد هولدینگ های سرمایه گذاری حاضر در جلسه برای رونق تولید در بخش های مختلف مازندران اعلام آمادگی كردند.


در ادامه كارآفرينان به بيان نقطه نظرات، پيشنهادات و انتظارات خود پرداختند و تصميمات لازم در خصوص نحوه تعامل و ايجاد هم افزايي بيشتر اتخاذ گرديد.


گفتني است اين دومين جلسه اي بود كه در قالب شوراي مشورتي بخش خصوصي، دولتي و دانشگاهي برگزار گرديد؛ جلسه نخست با حضور استاندار خراسان رضوي و مديران بخش اقتصادي اين استان در بانك صنعت و معدن برگزار شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: