May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عبور از پیش بینی ها با گسترش فضای صادرات؛
کد خبر: ۳۲۲۶۰۲
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
0
پول نیوز - عملکرد «سیمان هگمتان» طی 11 ماه نشان از رشد دو برابری نسبت به گذشته دارد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، آذر ماه شرکت «سیمان هگمتان» با کسب درآمد 390 میلیارد ريال خاتمه یافت. این میزان  درآمد نسبت به آبان ماه رشد جالب توجه 81 درصدی را نشان می دهد که عمدتا ناشی از بهبود فضای صادراتی است.

چرا که در آذر ماه میزان صادرات کلینکر بیش از 1425 درصد و سیمان 100 درصد افزایش داشته است. البته میزان فروش داخلی سیمان 12 درصد تنزل یافته است.

در مجموع، «سهگمت» طی دوره 11 ماهه منتهی به آذر سال جاری به درآمد 2 هزار و 775 میلیارد ريالی دست یافت که در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال گذشته حکایت شیرین بهبود را روایت می کند. افزایش 103 درصد در این دوره نیز ناشی از بهبود وضعیت فروش در بازارهای داخل و خارج بوده است. در بازار داخل فروش سیمان 62 درصد رشد داشته و در بازار خارج، صادرات کلینکر روند صعودی داشته است.

«سهگمت» 3000 میلیاردی می‌شود

در حالی «سهگمت» طی 11 ماه به درآمد 2 هزار و 775 میلیارد ريالی رسیده که در گزارش دوره 9 ماهه پیش بینی کرده بود تا پایان سال مبلغ درآمد به 2 هزار و 717 میلیارد ريال نزدیک شود. به این ترتیب، طی 11 ماه توانست از پیش بینی های خود عبور کند و پیش بینی می شود مبلغ کل درآمد از 3 هزار میلیارد ريال فراتر رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: