April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۸۶۳
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
0
پول نیوز - براساس نقشه‌های هواشناسی امروز سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان فعال است.

به گزارش پول نیوز، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان و مناطق جنوبی هرمزگان فعال است که گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود و در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف و در مناطق جنوبی با احتمال بارش تگرگ است. شدت بارش در استان‌های فارس، چهار محال و بختیاری، بوشهر، کهگیلویه و بویر اجمد، شمال و شرق خوزستان و نیمه غربی کرمان است.

 

روز یکشنبه با حرکت شرق سوی این سامانه، بارش در نیمه شرقی کشور و در شرق سواحل فعال می‌شود و در جنوب کرمان، جنوب فارس، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

 

روز دوشنبه فعالیت سامانه تنها در جنوب شرق کشور است که در این مناطق همراه با بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و بتدریج در اوایل شب این سامانه از کشور خارج می‌شود.

 

روز سه شنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا می‌شود. همچنین از بعدازظهر این روز سامانه‌ای از شمال غرب وارد کشور می‌شود و بارش برف و باران در آذربایجان غربی و کردستان آغاز می‌شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: