کد خبر: ۳۲۲۸۹۷
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
0
پول نیوز - مدیرعامل بانک گردشگری در پیامی، شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را به، ملت سرافراز ایران اسلامی و خانواده ایشان تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک گردشگری، در پی شهادت سردار سلیمانیبسم‌ رب الشهدا و الصدقین
خبر شهادت سردار غیور و رشید سپاه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی که عمری را صرف خدمت به وطن و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود؛ موجب تالم و تاثر بسیار گردید و همه ما را در غم و سوگی عمیق فرو برد. بی‌گمان تروریسم ددمنشانه و کور آمریکای جنایتکار که از ابتدای انقلاب در پی خاموش کردن چراغ آزادگی و استقلال میهن و گسترش جنگ‌افروزی و ستیز منطقه‌ای است؛ بیش از هر چیز پرده از چهره کریه این دولت مستکبر و دژخیم بر خواهد داشت.

به نمایندگی از مجموعه بانک گردشگری این فقدان و ضایعه جانسوز را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و قهرمان‌پرور ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده؛ و از خداوند رحمان برای همه بازماندگان به‌ویژه خانواده معظم ایشان آرزوی صبر و جزای خیر دارم.

                                                                                                                مرتضی خامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: