April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی و دیگر شهدا در تهران؛
کد خبر: ۳۲۲۹۵۶
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
0
پول نیوز - مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا در بغداد، با سیل میلیونی مردم در دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش پول نیوز، مراسم تشییع و اقامه نماز سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور اقشار مختلف مردم در تهران آغاز شد.

این در حالیست که از ساعاتی قبل و از سحرگاه امروز، خیل عظیم مردم در قالب دسته جات متعدد به سمت محل برگزاری مراسم در حال حرکت بودند.

خیابان های اطراف دانشگاه تهران مملو از انبوه جمعیت بود و مردم با دردست داشتن پرچم ایران و تصاویر شهدای اخیر، شعارهای مختلفی نظیر «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده و خواستار انتقام سخت خون این شهدا هستند.

در طول مسیر تشییع، موکب ها و ایستگاه های متعدد صلواتی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
 
چهره‌های لشکری و کشوری در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تهران حاضر شدند.
 
علی مطهری نماینده تهران و عضو فراکسیون امید، علی ربیعی سخنگوی دولت، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی، پیروز حناچی شهردار تهران و افراد دیگر در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی حضور یافتند.
 
رهبر معظم انقلاب نماز را بر پیکر شهیدان سلیمانی و المهندس اقامه کردند.
 
پیکر شهدا پس از قرائت نماز، بردوش مردم قدرشناس تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی تشییع خواهد شد و سپس به قم و کرمان منتقل می‌شود.

پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای تدفین به کرمان منتقل می‌شود.
 
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و مجاهد شهید ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی عراق به همران برخی دیگر از همراه ایرانی و عراقی‌شان سحرگاه جمعه 13 دی ماه، در حمله تروریستی نیرو‌های آمریکا در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: