شیشه هایی پر از سود؛
کد خبر: ۳۲۳۱۴۴
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
۱
پول نیوز - با گذشت سه فصل از سال جاری، سود «کگاز» جهش بلند 99 درصدی را تجربه کرد؛ در حالی که همچنان با هزینه های جذب نشده در تولید و فعالیت در ظرفیت های پایین دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، عملکرد دوره 9 ماهه منتهی به آذر سال 98 شرکت «شیشه و گاز» منجر به تحقق 484 ريال سود برای هر سهم شد که نسبت به مدت مشابه سال 97 بیانگر رشد 99 درصدی است.

بر اساس این گزارش، درآمد فروش محصولات با 34 درصد رشد، به مبلغ 996 میلیارد ريال رسید که در این مسیر، علاوه بر افزایش نرخ های فروش، رشد 4 هزار تنی تناژ فروش، اثرگذار بود. لازم به ذکر است که «کگاز» برآورد کرده در 3 ماهه پایانی سال 569 میلیارد ريال درآمد شناسایی کند و جمع کل مبلغ فروش سال خود را به رقم 1565 میلیارد ريال برساند.

در صورتی که مبلغ فروش پیش بینی شده محقق شود، شاهد رشد 50 درصدی درآمدها در سال جاری نسبت به سال قبل خواهیم بود.

شناسایی 31 میلیارد ريال درآمد متفرقه نیز در تحقق 218 میلیارد ريال سود خالص طی دوره 9 ماهه سال جاری مثمرثمر بوده است.

نکته قابل ذکر این است که اين شرکت با توجه به توليد و فروش مطلوب محصولات، نياز به تسهيلات نداشته و اقدام به پرداخت تسهيلات خود کرده اما؛ جهت راه اندازی پروژه فاز۲ اقدام به اخذ تسهيلات بانکی کرده و توانسته بخش زيادي از ماشين آلات پروژه فاز۲ را وارد کند. برآورد شده این پروژه در 3 ماهه نخست سال 99 به بهره برداری برسد.
 
سود «کگاز» 99 درصد پرید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
امید
Iran, Islamic Republic of
22:09 - 1399/02/06
سلام من از طریق بورس با شرکت اشنا شدم و با بررسی پیشینه واصالت شرکت ارزوی رشد بیشتر وحمایت این چنین شرکتهایی رو در کشور دارم .
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: