April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۱۷۹
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
0
پول نیوز - بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از شهربازی‌های شهر تهران، ۴ شهربازی غیراستاندارد را در مناطق جنوبی شهر، شناسایی و پلمب کردند.

۴ شهربازی غیراستاندار تهران پملب شدند +اسامی

 

به گزارش پول نیوز، محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد تهران با اشاره بر اینکه حدود ۳۱۰۰ تجهیزبازی در استان تهران دارای مجوز از این اداره‌کل هستند، در خصوص نام ۴ شهربازی غیراستاندارد گفت: بازرسان استاندارد، شهربازی فجر در محدوده ۱۵ متری افسریه، شهربازی گلگشت در بلوار ابوذر منطقه ۱۵، شهربازی بازینو در خیابان نبرد شمالی و شهربازی بوستان شهدای گمنام در خیابان خاوران را، بدلیل نداشتن مجوز استاندارد، پلمب کردند.

این مقام مسؤل افزود: بیش از ۲۰ واحد تولیدی سازنده تجهیزات بازی و شهربازی در استان دارای پروانه کاربرد علامت استانداردند.

وی هشدار داد: از آنجا که استاندارد تجهیزات بازی اجباری است، بهره‌برداران بدون مجوز استاندارد، حق بهره‌برداری از این وسایل را ندارند و شهروندان نیز باید مجوز تجهیزات بازی را، حین استفاده، از اپراتور دستگاه مطالبه نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: