یک کارشناس بازار سرمایه پیش بینی کرد:
کد خبر: ۳۲۳۲۶۹
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
0
پول نیوز - یک کارشناس بازار سرمایه از رشد نیم الی یک درصدی بازار طی امروز خبر داد.

افزایش شاخص بورس تا 384 هزار واحد

محمدرضا قاسمی، تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با پول نیوز، بیان کرد: روزهای مختلف بازار سرمایه را نمی توان جدا از هم دانست و بازار طی هفته های اخیر افت 8 تا 10 درصدی را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: بازار روز شنبه رشد 2 درصدی را تجربه کرد و روز یکشنبه نیز رشد 5 درصدی داشت اما؛ بازار در انتظار اتفاقات سیاسی و اقتصادی خاص است که بتواند روند خود را تغییر دهد.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: سخنرانی اخیر ترامپ ریزش قیمت نفت و طلا را به همراه داشت که این ریزش ها در نهایت باعث رشد بازار می شود.

این تحلیلگر بیان داشت: حقوقی ها و صندوق های بزرگی که هفته گذشته از بازار حمایت کردند در حال حاضر منتظر بازدهی بازار هستند.

قاسمی در خصوص بازار گفت: روز شنبه بازار رشد مثبت 15 هزارواحدی را تجربه کرد اگر فولاد مبارکه نیز بازگشایی می شد این رشد به عدد 17 هزار واحد می رسید.

وی ادامه داد: بازار تا آخر هفته رشد خوبی را تجربه می کند اما؛ بازار ممکن است مکث کوتاهی را داشته باشد که باعث افت شاخص ها شود.

این کارشناس بازار تاکید کرد: امروز شاخص بازار به بیش از 384 هزار واحد می رسد که این نشان دهنده قدرت عرضه و تقاضای بالا در بازار است.

این تحلیلگر بازار ادامه داد: به عقیده برخی از کارشناسان این مقدار رشد برای بورس کافی است و بازار سرمایه نیاز به استراحت مجدد دارد.

قاسمی در نهایت بیان کرد: بازارامروز رشد یک الی نیم درصدی را تجربه خواهد کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: