May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۷۸۸
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
0
پول نیوز - ایران خودرویی ها امروز را با ثبات قیمت به استقبال مشتریان آمدند گرچه همه محصولات این شرکت در روزهای گذشته افزایش داشته است.

به گزارش پول نیوز، محصولات ایران خودرو امروز تغییر چندانی نسبت به روز گذشته پیدا نکرده‌اند و عموما با همان قیمت‌های دیروز در بازار خرید و فروش می‌شوند. طوری که سمند LX روی نرخ ۸۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متوقف شده و سمند EF۷ با کاهش نسبی در حد ۲۰۰ هزار تومان به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز سمند EF۷ در حال حاضر ۱۰۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.  

پژو ۴۰۵ GLX امروز ۳۰۰ هزار تومان گران شده و از معدود خودرو‌هایی است که با افزایش قیمت به استقبال مشتریانش آمده است. این محصول ایران خودرو در بازار امروز ۸۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز از این افزایش قیمت پیروی نمی‌کند و روی نرخ ۱۰۴ میلیون تومان متوقف شده است. پژو ۴۰۵ SLX شرایط مشابهی دارد و بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ۹۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.  

پژو ۲۰۶ دوباره به مدار ثبات برگشته. طوری که فعالان بازار خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را بدون تغییر نسبت به روز قبل ۹۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کنند. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار ۱۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۷۹ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود که نشان‌دهنده اختلاف ۴۰ میلیونی بازار و کارخانه است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار وضعیت مشابهی دارد و با وجود اینکه نرخ مصوب آن ۸۰ میلیون است، اما در بازار ۱۱۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو پارس امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان روی نرخ ۱۰۶ میلیون تومان ایستاده است. رانا هم رفتار مشابهی از خود نشان می‌دهد و با همان قیمت دیروز یعنی ۹۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. دانگ‌فنگ H۳۰ امروز ۱۶۷ هزار تومان است و بدون تغییر نسبت به روز‌های قبل باقی مانده.

دنا پلاس توربو امروز یک گام دیگر به سمت کانال ۲۰۰ میلیونی برداشته و با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. دنا پلاس امروز تغییری نسبت به روز قبل ندارد و روی نرخ ۱۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان متوقف شده است. دنا معمولی وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و امروز در بازار ۱۲۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
 
ایست ایران خودرویی ها بر قله افزایش قیمت +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: