کد خبر: ۳۲۳۸۶۵
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
0
پول نیوز - وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای کاهش ضریب کنسلی پروازهای داخلی خبر داد و گفت:‌آسمان ایران،‌ یکی از امن‌ترین آسمان‌ها برای پروازهای عبوری است.

ایران دارای امن‌ترین آسمان برای پروازهای عبوری است

 

به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی با اشاره به امنیت هوایی پروازهای ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره یکی از کشورهای امن بوده و استقرار نظامات هوانوردی در کشور موید امنیت آسمان ایران است.

وی ادامه داد: ایران یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین کشور‌هایی است که توانسته الزامات و نظامات سازمان جهانی هواپیمایی ایکائو و همچنین یکپارچگی با نظام هوانوردی جهانی را مستقر کند و از این روز آسمان کشور همواره یکی از امن‌ترین آسمان‌ها برای پرواز بوده و خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان این‌که مشابه ترمینال فرودگاه بین المللی گرگان، 15 پروژه فعال دیگر در دست ساخت یا آماده افتتاح داریم، گفت: ارتقای قابلیت ناوبری هوانوردی با رعایت الزامات و ایمنی از اهم اقداماتی است که در دستور کار داریم و در نظر است تا پرواز در تمامی شرایط آب و هوایی در کشور قابل انجام باشد.

اسلامی از الزامات این کار را تهیه و نصب تجهیزات کمک ناوبری اعلام کرد و افزود: تلاش می کنیم ضریب کنسلی پروازها را کاهش و رعایت الزامات و ایمنی را در پروازها افزایش دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: