کد خبر: ۳۲۴۰۱۶
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
0
پول نیوز - قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 1.36 دلار کاهش به 59 دلار و 33 سنت رسید.

نفت برنت 2.2 درصد سقوط کرد

 

به گزارش پول نیوز، به نقل از رویترز، در حالی که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در چین رو به افزایش است و قرنطینه شهرها موجب نگرانی از افت تقاضا برای نفت شده است، قیمت نفت روز دوشنبه بیش از دو درصد کاهش داشت و به پایین‌ترین رقم طی چند ماه گذشته رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با یک دلار و 36 سنت معادل 2.2 درصد کاهش به 59 دلار و 33 سنت رسید. اوایل امروز قیمت نفت برنت به 58 دلار و 68 سنت رسیده بود که پایین‌ترین رقم از اواخر ماه اکتبر تاکنون بود. قیمت نفت خام آمریکا هم که اوایل امروز تا رقم 52 دلار و 15 سنت پایین آمده بود، با اندکی تعدیل و البته افت 2.4درصدی نسبت به رقم پایانی هفته گذشته به 52 دلار و 89 سنت رسید.

 

وزیر انرژی عربستان افزود: «چنین حد بالایی از بدبینی که در جریان شیوع بیماری سارس در سال 2003 نیز رخ داده بود منجر به کاهش قابل توجه تقاضای نفت نشده بود.»

وی ابراز اطمینان کرد که عربستان و دیگر اعضای اوپک کنار سایر اعضای گروه اوپک پلاس توانمندی واکنش مناسب به تحولات بازار نفت را دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: