May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۶۸۵
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
0
پول نیوز - مؤسسه علوم‌ و‌ فنون کیش، به‌عنوان بازوی پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش اقدام به‌برگزاری رویداد جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی کرده است.
به‌گزارش پول نیوز، هدف از این رویداد، توسعه حوزه اقتصاد دریا و سوق دادن ایده‌های علاقه‌مندانی است که در این عرصه صاحب فکر و دانش بوده و می‌توانند با طراحی ایده‌های جدید و مشارکت با سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز نوآوری کیش با سرمایه‌گذاران و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی ذی‌ربط مشارکت کرده و از همه توجهات و حمایت‌های موجود در این عرصه بهره‌مند شوند.

محورهای این رویداد عبارت‌اند از: تفریحات ساحلی و دریایی با رویکرد گردشگری، حوزه سلامت و ورزش‌های دریایی و طراحی وسایل بازی خلاقانه برای تمامی سنین.

همچنین زمان و مکان رویداد مذکور چهارم اسفندماه در مرکز نوآوری کیش واقع در این جزیره است و متقاضیان می‌توانند با مطالعه جزئیات فراخوان و تکمیل فرم ثبت‌نام از طریق لینک‌های زیر تا تاریخ 30 بهمن‌ماه 98 جهت ثبت‌نام و ثبت ایده خود اقدام کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: