کد خبر: ۳۲۴۸۰۳
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
0
پول نیوز - مرحله دوم مرکز عملیات و کنترل شبکه بیمه کوثر به منظور کنترل و هدایت تمامی اطلاعات و نظارت لحظه‌ای بر وضعیت داده‌ها به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از مرحله دوم مرکز عملیات و کنترل شبکه بیمه کوثر

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات شرکت در این مراسم که با حضور رییس و اعضای هیات‌مدیره شرکت برگزار شد، تصریح‌کرد: این مرکز به‌منظور کنترل و رصد تمامی رخدادها و شناسایی مشکل‌های مرتبط با زیرساخت‌های فن‌اوری اطلاعات و در دسترس بودن همیشگی سرویس‌های مرکز داده‌ها ایجاد شده است.

محمدرضا مومنی، افزایش امنیت شبکه را از دیگر مزایای راه‌اندازی این مرکز برشمرد و گفت: کنترل و افزایش امنیت، به‌روز بودن سیستم‌ها، پشتیبانی لحظه‌ای و در دسترس بودن تمامی سرویس‌ها به‌صورت 24ساعته، شناسایی مشکل‌ها و ارایه راهکارهای بهبود شبکه توسط کارشناسان با بهره‌برداری از این مرکز میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه حمله‌های متعدد سایبری و هک سیستم توسط افراد مختلف در کشور روی می‌دهد و لازم است تا شرکت‌ها زیرساخت‌ها و لازم را برای مقابله با این حمله‌ها فراهم کنند، تصریح‌کرد: بیمه کوثر نیز برای جلوگیری و کاهش خطرهای ناشی از تهدیدهای سایبری و جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل و توقف در خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان شرکت این مرکز را راه‌اندازی کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: