May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۹۰۱
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
0
در سومین روز از آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه 10 درصد تأدیه، پذیره‌نویسی تمام واحدهای این صندوق به اتمام رسید.

پذیره‌نویسی «فیروزه» پایان یافت

 

به گزارش پول نیوز، امروز پذیره‌نویسی 50 هزار واحد از صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه به ارزش 5 میلیارد ریال انجام شد که 38 درصد از خریداران، حقیقی و 62 درصد حقوقی بودند. حداقل میزان سرمایه‌گذاری در صندوق فیروزه یک میلیارد ریال بود که در مرحله اول 10 درصد از آن پرداخت شد و مابقی تا 30 ماه تأدیه خواهد شد.

تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی این صندوق 150 هزار واحد و قیمت مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری، یک میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که در بیستم بهمن‌ماه یعنی نخستین روز از مهلت شش‌روزه، پذیره‌نویسی تعداد 14 هزار واحد و در دومین روز از آن تعداد 86 هزار واحد از صندوق فیروزه انجام شد.

امروز نیز در سومین روز، پذیره‌نویسی 50 هزار واحد به ارزش 5 میلیارد ریال انجام شد که 38 درصد از خریداران، حقیقی و 62 درصد حقوقی بودند.

حداقل میزان سرمایه‌گذاری در صندوق فیروزه یک میلیارد ریال بود که در مرحله اول 10 درصد از آن پرداخت شد و مابقی تا 30 ماه تأدیه خواهد شد.

دوره فعالیت صندوق فیروزه که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال بوده و با نماد «ونچر» در بازار ابزارهای نوین فرابورس ایران معامله می‌شود، 7 ساله است. از این رو 7 سال پس از پذیره‌نویسی، فروش و خروج از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده صورت گرفته و صندوق منحل خواهد شد.

گفتنی است که بعد از صندوق جسورانه ایده نوتک آشنا، جسورانه یکم آرمان آتی، جسورانه توسعه فناوری آرمانی، جسورانه یکم دانشگاه تهران، صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی، جسورانه رویش لوتوس و صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان 15% تأدیه، این صندوق هشتمین صندوق جسورانه‌ای است که در بازار فرابورس ایران موافقت اصولی دریافت کرده است.

در هفتادمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» که هم‌زمان با آغاز پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق جسورانه فیروزه در فرابورس برگزار شد، رادمان ربیعی عضو هیات‌مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و مدیر واحد سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه با بیان اینکه گـروه تـوسـعه مـالی فیروزه در سـال 1384 کار خود را بـا تاسیس دو دفـتر در تهـران و لـندن و با هدف ارائه خدمات مشاوره مالی آغاز کرد، گفت: گـروه فیروزه طی این سال‌ها تلاش کرده در M&A و خـدمـات مـشاوره مـالی، ارائـه خـدمـات مـعامـله‌گـري بـراي‌ سرمایه‌گذاران خـارجی فـعال در بـورس تهـران، ارائـه گـزارش‌های تحـلیلی سـهام و مـدیریت دارایی و سـرمـایه‌گذاری در حـوزه تکنولوژي فعال باشد و همچنین توانسته مـدیریت بیش از 75 درصـد از سـرمـایه‌گذاری خـارجی جـذب‌شـده در بـورس تهـران را بر عهده بگیرد.

مدیران این صندوق، میزان سرمایه‌گذاري، حوزه، فرهنگ کاري، نرخ بازده مورد انتظار، همخوانی روحیه کاري پیش از سرمایه‌گذاري، پتانسیل، مدل کسب‌وکار، تیم قوی، عملکرد مناسب و خلق ارزش اقتصادی را از جمله شاخصه‌های استارتاپ‌هایی که در آن سرمایه‌گذاری خواهند کرد، می‌دانند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: