May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۵۲۵۱
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
0
پول نیوز - میزان عرضه جهانی بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ به ۵۵.۷ میلیون واحد افزایش یافته که نشانگر رونق بازار این محصولات است.

به گزارش پول نیوز به نقل از آسین ایج، یافته‌های مؤسسه تحقیقاتی استراتژی آنالیتیکس نشان می‌دهد که بازار بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۸ رشدی ۴۵ درصدی را شاهد بوده است.

میزان کل عرضه بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند در سال ۲۰۱۹ نیز ۱۴۷ میلیون واحد بوده که نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش خوبی داشته است.

در میان شرکت‌های مختلف عرضه کننده بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند رتبه اول متعلق به آمازون است و بعد از این شرکت گوگل در رتبه دوم قرار دارد.

این دو شرکت در مجموع بیش از ۵۰ درصد از بازار بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند را در اختیار دارند و بعد از آنها شرکت‌هایی همچون بایدو، علی بابا و شیوآمی قرار گرفته اند که سهم کمتری از بازار را از آن خود کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: