April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۵۳۳۵
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
0
پول نیوز - در یازدهمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور از بانک رفاه کارگران به پاس حمایت از تولید و اشتغال، کارآفرینی و نقش آفرینی در این حوزه ها تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از بانک رفاه در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور که بیست و ششم بهمن ماه سالجاری با حضور سخنرانان برجسته و کارآفرینان موفق کشور در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از بانک رفاه به عنوان سازمان کارآفرین تقدیر به عمل آمد و آقای خجسته پور از همکاران اداره بانکداری شرکتی به نمایندگی آن را دریافت کرد.


در این رویداد سالانه که با عاملیت اداره بانکداری اختصاصی و تجاری و حضور تنی چند از مسئولان و کارشناسان بانک در حوزه های مختلف برگزار شد، بانک رفاه علاوه بر حمایت مادی و معنوی از جشنواره، حضور فعال تبلیغاتی نیز داشت.


بانک رفاه در راستای حمایت از رونق تولید و به عنوان بانک اجتماعی، تاکنون هر ساله در این رویداد که به منظور اشتراک گذاری تجارب و دانش ارزنده کارآفرینان برتر و نیز تجلیل و تکریم از تلاشگران عرصه تولید، اشتغال و توسعه پایدار صورت می پذیرد حضور فعال دارد و از کارآفرینان و مدیران اشتغالزا حمایت می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: