کد خبر: ۳۲۵۵۵۵
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
0
پول نیوز - شرکت «آ س پ» با وجود گذشت 5 ماه از سال درآمد عملیاتی چندانی شناسایی نکرده و بر فروش پروژه سعدی شیراز متمرکز شده است.

درآمدزایی در دیار حافظ شیرازی

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «آ س پ» در حال حاضر و با گذشت 5 ماه از سال مالی خود، فقط بر فروش پروژه پيمان مديريت سعدي شيراز تمرکز کرده است.
جمع کل درآمدهای دوره 5 ماهه به رقم نازل 2.5 میلیارد ريال رسیده؛ این در حالی است که در دوره مشابه سال گذشته نزدیک به 19 میلیارد ريال کسب درآمد کرده بود.
«آ س پ» چند پروژه دیگر را در سال جاری احداث کرد که در پروژه های واحدهای مسکونی رشدیه و خیابان دماوند مالکیت 100 درصدی داشت و این دو به ترتیب با صرف 61و 22 میلیارد ريال هزینه به مرحله بهره برداری رسید.
علاوه بر این، طرح برج های رشدیه را در دست ساخت داشت که مشارکت 50 درصدی آن، هزینه ای بالغ بر 31 میلیارد ريال به دنبال داشت.

درآمدزایی در دیار حافظ شیرازی



شایان ذکر است که به دلیل رکود بازار مسکن، «آ س پ» در سال مالی گذشته زیانده بود و با زیان انباشته اندک روبرو است. در حال حاضر نیز، عملکرد 3 ماهه نخست منتهی به آذر سال 98 منتج به 17 میلیارد ريال زیان خالص شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: