کد خبر: ۳۲۵۶۳۷
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
0
پول نیوز - طی مراسمی با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، قطعه یک آزادراه تهران - شمال افتتاح شد. قرار است از دو روز دیگر این مسیر بازگشایی شود.

به گزارش پول نیوز، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت قطعه یک آزادراه تهران - شمال رسما افتتاح شد.

براساس اعلام وزیر رراه و شهرسازی تردد خودروها از دو روز دیگر، 8 اسفند برای وسایل نقلیه امکانپذیر است.

شب گذشته وزیر راه و شهرسازی از کاهش 5 هزار تومانی عوارض عبور خودروهای سواری از قطعه یک آزادراه تهران - شمال با دستور رئیس جمهور خبر داد.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی نرخ عوارض برای خودروهای سواری در روزهای آتی 20 هزار تومان و در روزهای پیک 30 هزار تومان خواهد بود. همچنین نرخ عوارض عبور برای وانت‌بارها 35 هزار تومان، مینی‌بوس 40 هزار تومان و اتوبوس 45 هزار تومان است.

ساخت آزادراه تهران - شمال سال 75 و در دولت سازندگی به بنیاد مستضعفان واگذار شد. طی 4 سال اخیر قطعه 4 این آزادراه در دولت دهم و قطعه یک در دولت دوازدهم به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: