April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۲۴۳
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
0
مهلت تعویض کارت‌های برداشت بانک کارآفرین که تاریخ انقضای آنها اسفند 1398 و فروردین 1399 بوده است، تمدید شد.

تغییر تاریخ انقضای کارت‌های برداشت بانک کارآفرینبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان این بانک به شعب، مشتریانی که تاریخ انقضای کارت برداشت آنها اسفند 1398 بوده است، می‌توانند تا پایان خرداد ماه سال آینده از این کارت‌ها استفاده کنند. لازم به ذکر است که برای استفاده از این کارت‌ها جهت انجام عملیات پرداخت غیرحضوری، مشتریان باید به جای تاریخ انقضای قبلی (98/12)، از تاریخ انقضای جدید (99/03) استفاده کنند.

همچنین کارت‌های برداشتی که تاریخ انقضای آنها فروردین 1399 بوده است، تا تیر ماه قابل استفاده خواهند بود. اما جهت انجام عملیات پرداخت غیرحضوری، مشتریان باید به جای تاریخ انقضای قبلی (99/01)، تاریخ انقضای جدید (99/04) را وارد کنند.

بر اساس این گزارش پس از پایان مهلت مقرر این کارت‌ها قابل استفاده نبوده و لازم است مشتریان برای تعویض آنها به شعب بانک کارآفرین مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که این اقدامات با هدف رفاه حال مشتریان این بانک و در راستای عمل به توصیه‌های پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع این بیماری انجام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: