April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۲۴۹
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
0
بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور؛ با راه اندازی پیشخوان رسالت؛ به‌ جای مراجعه به شعب بانک‌ها، خدمات غیرحضوری در بستر بانکداری الکترونیکی ارائه می کند.

با پیشخوان رسالت؛ خدمات بانکی را آنلاین دریافت کنیدبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، معاون فناوری و اطلاعات بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به اینکه بهره‌گیری از پاره‌ای خدمات بانکی، نیازمند مبادله اسناد و مدارک و دریافت و پرداخت وجوه نقد بوده و انجام آن‌ها مستلزم حضور افراد در شعب بانک‌ها است؛ گفت: بانکداری الکترونیکی و اینترنت‌بانک نمی‌تواند پاسخگوی این بخش از نیازهای مشتریان باشد. لذا هم گام بودن و ایجاد هم افزایی و بروزرسانی بسترها به منظور ایجاد توانایی و قابلیت توسعه با سرویس های جدید اساسی است و از این رو استفاده از پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت انجام فعالیت های بانکی را تسهیل می کند.


سیدمحمد مهدوی افزود: با توجه به چشم انداز 1400 این بانک و تصمیم بر مبنای حذف شعب در بانک قرض الحسنه رسالت نگاه به تکنولوژی و خدمت رسانی در بستری مدرن به وضوح دیده شده و یکی از نیازمندی های این نگاه، داشتن بستری مناسب برای درخواست های مشتریان است.


وی با بیان اینکه اپلیکیشن پیشخوان خدمات، با هدف تسهیل درخواست های مشتریان در بستر اینترنت تولید شده و قصد دارد ابزاری فراهم کند تا حداکثر درخواست های کاربران چه عملیات بانکی و چه غیربانکی را در بستری غیرحضوری فراهم سازد؛ اظهارداشت: بدین ترتیب مشتریان میتوانند درخواست های خود را بدون نیاز به مراجعه به شعبه ارائه کنند و این درخواست در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد.


به گفته مهدوی ماهیت این اپلیکیشن سرویس محور است و در پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت، آنچه که در اینترنت بانک سایر بانک ها، غیرممکن بود را در دسترس مشتریان بانک قرار خواهد داد. همچنین تمام خدماتی که در شعب بانک ها ارائه می شود از طریق پیشخوان مجازی به مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب بانک را ندارند، قابل ارائه است.


مهدوی عمده عملیات و سرویس های پیشخوان خدمات بانک قرض الحسنه رسالت را درخواست های مربوط به خدمات کارت؛ سپرده؛ تسهیلات؛ چک؛ بانکداری مدرن و... عنوان کرد وگفت: عملیات پیشخوان خدمات در بستر وب بوسیله وب اپلیکیشن صورت می گیرد و در این راهکار بر یکپارچگی و تمرکز عملیات برای فراهم آوردن بهترین تجربه کاری تمرکز شده است. همچنین هر یک از درخواست ها با دیدگاه مشتری محور طراحی و توسعه داده شده است تا رضایت حداکثری کاربران اصلی سامانه، یعنی مشتریان، کارکنان و مدیران بانک را فراهم آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: