April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

خدمات ویژه بانک آینده برای پیش‌گیری از شیوع کرونابه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، 13 اسفند ۱۳۹۸ در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش مراجعه هم‌وطنان به شعب بانک‌ و همچنین پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا مبتنی بر تأکید مراجع بهداشتی و درمانی، با هدف پرهیز از رفت‌وآمد غیرضروری در سطح شهر، بانک آینده از تاریخ ۱۲ اسفندماه، خدمات ویژه‌ای را در این خصوص، ارائه می‌دهد.

۱- تا اطلاع ثانوی، سقف برداشت از تمام دستگاه‌های خوپرداز به مبلغ ۵ میلیون ریال درهر روز افزایش می‌یابد.

۲- هم‌چنین سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت (شتابی و درون‌بانکی از مبلغ سی میلیون ريال به مبلغ ۵۰ میلیون ریال نیز افزایش یافته و تمامی هم‌وطنان می‌توانند از طریق خودپردازها و ابزارهای غیرحضوری (سامانه پیشخوان، همراه کارت ) تا مبلغ۵۰ میلیون ریال در هرروز انتقال وجه کارت‌به‌کارت انجام دهند.

۳- تمامی کارت‌های در اختیار مشتریان با تاریخ انقضای منتهی به اسفند ۱۳۹۸ و فرودین ۱۳۹۹ بدون نیاز به حضور در شعب بانک و پرداخت هزینه کارمزد صدور، به مدت یکسال تمدید خواهد شد.

۴- با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک آینده، تعداد دفعات مجاز برای ثبت رمزدوم اشتباه که منجر به غیرفعال شدن کارت می‌شود، به ۵ بار افزایش یافته است.

گفتنی است؛ مشتریان بانک آینده همواره می‌توانند با بهره‌مندی از سامانه‌های بانکداری الکترونیکی نظیر: پیشخوان مجازی، سامانه های کیلید و همراه‌‌کارت ، خدمات بانکی مورد نیاز خود مانند حواله ساتنا، حواله پایا، دریافت کارت هدیه، وجه نقد، واگذاری چک و ... را انجام دهند. همچنین میتوانند از خدمات مرتبط به کارت، سپرده، تسهیلات و ... که از طریق تارنمای رسمی بانک آینده قابل دریافت بود، بهره‌برداری نمایند تا از تردد غیر ضروری و مراجعه به شعبه‌های بانک، خودداری نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: