May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۷۳۶
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
0
شاخص بورس تهران امروز عدد ۵۴۹ هزار ۱۸۶ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۸۴ هزار و ۵۰۱ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۳۸۸ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۱ میلیون و ۱۶۳ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۷۰۴۱ واحد را نمایش داد.

داد و ستد ۶ میلیارد سهم و اوراق بهادار در بورس تهران

 

به گزارش پول نیوز، امروز با دست به دست شدن ۶ میلیارد و ۹۷۶ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۸۴۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به ۵۹۴۱ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "بورس"، "کگل" و "کالا" به ترتیب با ۴۲۷، ۴۰۳و ۳۵۵ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "شتران"، "شپنا" و "شبندر" به ترتیب با ۴۹۵، ۴۲۹و ۴۰۷ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز "وبملت"، "خساپا" و "وفملی"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و فلزات اساس و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: