کولیوند در گفت و گوی اختصاصی با پول نیوز
کد خبر: ۳۲۶۸۳۷
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
۱
نماینده مردم استان البرز در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر آغاز قرنطینه این استان واکنش نشان داد.

هنوز خبر رسمی قرنطینه کرج اعلام نشده است

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز؛ در جریان شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و ضریب بالای آلودگی این ویروس در پایتخت و استان های همجوار بخصوص استان البرز تدابیر بهداشتی از سوی ارگان های مرتبط در حال انجام است به نحوی که طبق اخبار واصله از شهروندان کرجی چندی پیش حضور ماشین های آتش نشانی برای ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها در محدوده خیابان های این استان مشاهده شد که در پی این اتفاق گمانه زنی ها از شدت آلودگی و مبتلایان به ویروس کرونا خبر از قرنطینه این استان می دهد.

 

بنا به این گزارش محمد جواد کولیوند نماینده مردم البرز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پول نیوز؛ در پاسخ به اینکه  گمامه زنی ها از احتمال "قرنطینه شدن استان البرز" خبر می دهد گفت: با توجه به گزارشاتی که ظی دیروز و امروز از کمیته مبارزه با کرونا به ما ارسال شده هنوز تصمیمی برای قرنطینه استان البرز اتخاذ نشده است.

 

وی با بیان اینکه این استان به دلیل همجواری با پایتخت صرفاً به عنوان یک شاهراه و کریدور عبوری تلقی می شود تصریح کرد: استان البرز قطعاً همانند استان های مازندران و گیلان محلی برای استقرار وسکونت تفریحی نیست به همین جهت درصد قرنطینه آن بسیار ضعیف است.

 

کولیوند با اعلام اینکه از زمان بروز این آلودگی در کرج عملیات های ضدعفونی در سطح استان در حال انجام است افزود: خوشبختانه یگان های مورد نظر اعم از آتش نشانی و... روزانه و در مقاطع زمانی مخلف عملیات ضدعفونی معابر و خیابانهای شهر را انجام میدهند.

 

وی در پایان اعلام کرد: اگر اطلاعیه و خبری دال بر ایجاد محدودیت ها و اعمال قرنطینه این استان صورت گیرد قطعا از طریق رسانه های رسمی اعلام عمومی خواهیم کرد.

 

مصاحبه اختصاصی پول نیوز با نماینده مردم کرج

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
02:57 - 1398/12/23
چطوری خبری نیست که به مغازه دارها گفتند ازشنبه مغازه باز نباشه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: