قراردادی دیگر در «جنرال مکانیک»؛
کد خبر: ۳۲۶۸۵۱
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
0
شفاف سازی دیگری از شرکت «جنرال مکانیک» روی کدال نشست و خبر خوش دیگری را به سهامداران داد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «جنرال مکانیک» یکی از شرکت های قرارداد محور است و درآمدها به حجم قراردادها وابسته است.
این شرکت چندی پیش از برنده شدن درر مناقصه اجرای روسازی و تأمین مصالح راه آهن میانه - اردبیل (بدون تأمین مصالح ریل و سوزن) به طول تقریبی 217 کیلومتر، خبر داد و اکنون در مناقصه ای دیگر برنده شد.
شرکت «جنرال مکانیک» اعلام کرده در مناقصه اجرای محوطه سازی و تاسیسات زیر بنایی اراضی استحصالی ضلع شرقی بندر انزلی برنده شده است.
ارزش این مناقصه 910 میلیارد ريال است و تا اين مرحله فقط ضمانتنامه شركت در مناقصه ارائه شده است و شرکت در حال تهيه ضمانتنامه انجام تعهدات است.
شایان ذکر است که «رنیک» تا پایان بهمن ماه سال 98 بالغ بر 5527 میلیارد ريال درآمد شناسایی کرده که از رقم دوره 12 ماهه سال 97 بیشتر است. این شرکت در سال قبل 4276 میلیارد ريال درآمد عملیاتی کسب کرده بود.

«رنیک» برنده شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: