May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۰۰۱
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
۳
رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: حدود یک و نیم میلیون خانوار توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی در برابر زیان های ناشی از کرونا را دریافت خواهند کرد.
به گزارش پول نیوز، رضا عوض پور رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در برنامه 5 شنبه شب گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: دولت دو بسته حمایتی برای شاغلان فاقد درآمد ثابت در دستور کار دارد یکی بحث خرید اعتباری به گونه‌ای که کارگران ساختمانی و کارگران فصلی و روزمزد و دستفروشان و رانندگان تاکسی و کارگران رستوران‌ها می‌توانند یک الی دو میلیون تومان خرید اعتباری انجام دهند.

وی افزود: در برآورد اولیه ما حدود سه میلیون خانوار مشمول این طرح شناسایی شده اند و این تسهیلات با کارمزد 4 درصد می‌باشد و پس از ثبت نام متقاضیان و استحقاق سنجی افراد، به نوبت پرداخت خواهد شد.

عوض پور ادامه داد: در مرحله دوم حدود یک و نیم میلیون خانواری که حتی دارای درآمد متغیر هم نداشتند توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.

وی گفت: مبالغ دریافتی این افراد برای خانوار یک نفره 200 هزار تومان، خانوار دو نفره 300 هزار تومان، خانوار سه نفره 400 هزار تومان، چهار نفره 500 هزار تومان و خانوار پنج نفره یا بیشتر رقم 600 هزار تومان خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
بابک
Iran, Islamic Republic of
13:20 - 1399/01/15
همش دروغ آدرس سایت ثبت نام رو چرا ننوشتید حتا تو سایت وزارت نا رفاه هم نیست
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
09:38 - 1399/01/24
مردم دارن از گرسنگی می میرن چرا نمی فهمید الان نیاز دارن
خونه وماشین رو که نمیشه خورد روز غیر کرونا گشنه بودن وای به الان که خانه نشین هم شدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
22:15 - 1399/01/25
ادرسو نزدن که کسی ثبت نام نکنن.سر کاریم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: