کد خبر: ۳۲۷۲۱۴
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
0
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا از مشتریان خود خواسته بود، تا حد امکان از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره‌مند شوند اعلام کرد: با توزیع ملزومات بهداشتی، پروتکل جدید پیشگیری از ویروس کووید 19 در نمایندگی‌های این مجموعه در حال اجرا است.
به گزارش پول نیوز، با توجه به توصیه کاهش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي  توسط متولیان بهداشت جامعه و استفاده برخي مشتريان از خودروي شخصي، ‌ شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام كرده است، به منظور همکاری با هموطنان در خصوص رفع ایراد احتمالي خودروهایی که با خدمات غیرحضوری مرتفع نمی‌شود، با رعایت تمام اصول بهداشتی در نمایندگی‌ها پذیرای مشتریان است.

شركت ايساكو از روز هاي قبل  توزیع لوازم بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و لوازم ضدعفونی را در نمایندگی‌های مجموعه آغاز و پروتکل جدید رعایت موازین بهداشتی را به این نمايندگي هاي مجاز ابلاغ كرده است .  

شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو از هموطنان خواست، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش ضمن تماس با مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو 096440 یا ثبت درخواست در اپلیکیشن ایساکو، از خدمات غیرحضوری این مجموعه بهره‌مند شوند و مراجعه به نمایندگی را در اولویت آخر خود قرار دهند.

گفتنی است، خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگ‌ترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، به‌صورت شبانه‌روزی آماده است تا خدماتی همچون انجام سرویس‌ های دوره‌ای (تعویض روغن، شمع، فیلترها، لنت ترمز و ...)؛ تعمیرات سبک و سنگین قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و...؛  تامین و نصب باتری کمکی، تامین سوخت، بازکردن درب های خودرو، پنچرگیری و تنظیم باد، تعویض زاپاس و تامین رینگ و لاستیک؛ تعویض انواع شیشه و ... را درب منزل به مشتريان ارائه كند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: