کد خبر: ۳۲۷۲۶۲
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
0
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت امسال هم مثل سال های گذشته عملکرد خوبی در کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانی های شب عید نداشته است.

دولت نقشی در تنظیم بازار ندارد/ قیمت‌ها کاملا رها شده است

 

به گزارش پول نیوز؛ جلال محمودزاده درباره عملکرد دولت در کنترل قیمت ها و تنظیم بازار شب عید، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، میزان مصرف محصولات کشاورزی به شدت کاهش یافته و بر این اساس در حال حاضر قیمت میوه و سبزیجات مناسب است.

وی افزود: شیوع این بیماری در کشور باعث توقف صادرات محصولات کشاورزی شده و این مسئله در کاهش قیمت محصولات کشاورزی اثر گذار بوده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره نقش دولت در کنترل قیمت کالاهای اساسی، تصریح کرد: قیمت پایین برخی از کالاها و همچنین محصولات کشاورزی در این روزها صرفاً به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم صادرات این محصولات است و این مسئله به دلیل عملکرد مثبت دولت در تنظیم بازار نیست.  

محمودزاده با بیان اینکه دولت قیمت ها را کاملا رها کرده و نقشی در تنظیم بازار ندارد، گفت: دولت امسال هم مثل سال های گذشته عملکرد خوبی در کنترل قیمت‌ها و مبارزه با برخی گرانی ها در شب عید نداشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: