May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۴۱۰
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
0
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: روی حرف های آقای روحانی نمی توان حساب کرد هرچه ایشان می گوید را باید عکس آنرا در نظر گرفت.

آیا عدم کفایت سیاسی روحانی در مجلس یازدهم تایید می شود؟

به گزارش پول نیوز؛ محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به صحبت های رییس جمهور مبنی بر اینکه در قم و گیلان از پیک کرونا عبور کرده ایم، اظهار داشت: باید خدارا شکر کنیم که آقای روحانی اگر کاری برای کرونا نمی کند حداقل صحبت هایی را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه بحران کرونا با جان افراد کشورمان در ارتباط است، ادامه داد: اینکه شنیده می شود رییس جمهور به خودشان زحمت دادند یک روز در هفته در جلسات مربوط به کرونا شرکت می کند نشاندهنده این است که او اصولا وظایفش را بعنوان رییس جمهور انجام نمی دهد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: آیا برای کرونایی که به این سرعت در کشور و دنیا شیوع پیدا کرده باید منتظر ماند تا شنبه هر هفته جلسه ای به ریاست آقای روحانی تشکیل بشود؟ در حالی که این مسائل طی یک هفته شوخی بردار نیست و بر تعداد مبتلایان می افزاید.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت و شخص رییس جمهور بسیار ضعیف است، تصریح کرد: عملکرد ایشان در رابطه با مسائل مختلف از جمله مقابله با کرونا، افزایش قیمت سوخت و اظهار بی اطلاعی او نشان می دهد ایشان کفایت سیاسی ندارد.

قدیری ابیانه افزود: به نظر من یکی از اولین اقداماتی که مجلس آینده باید انجام دهد رای عدم کفایت سیاسی به آقای روحانی است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار کرد: رییس جمهور قبلا اعلام کرد مشکل کرونا را پشت سر گذاشته ایم ولی همان روز مقامات بهداشتی اعلام کردند وارد بحران و اوج درگیری با این بیماری خواهیم شد؛ بنابراین آقای روحانی به گفتار درمانی معتقد است تا اقدام عملی.

وی گفت: در رابطه با تصمیماتی که اتخاذ می شود، پشتوانه اجرایی ای وجود ندارد چرا که فقط دعوت به عدم سفر کفایت نمی کند و کسانی که بی توجهی می کنند و سفر می کنند باید با آنها برخورد شود.

قدیری بیانه افزود: یکی از حداقل برخوردها این است کسانی که راهی سفر می شوند سهمیه سوخت و یارانه هایشان قطع شود و صرف هزینه های بیماران کرونایی شود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه باید از ورود نیروهای مسلح برای مقابله با این بیماری تشکر کرد، افزود:  اگر مردم همراهی و توصیه های پزشکی را رعایت کنند تا فروردین ماه می توان شیوع این ویروس را جمع کرد.

* رییس جمهور همیشه شرایط را مانند برجام مطلوب نشان می دهد

وی اظهار داشت: بی توجهی به مسایل بهداشتی که می تواند خطر ابتلا به کرونا را افزایش دهد، بی توجهی به سلامت کل بشریت است به هرحال بعضی ها نه تنها نسبت به جان مردم بی تفاوت هستند بلکه نسبت به جان عزیزان خودشان نیز توجهی نمی کنند که نشاندهنده این است که ما باید به لحاظ فرهنگی اقدامات بیشتری انجام دهیم.

قدیری ابیانه در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین روی حرف های آقای روحانی نمی توان حساب کرد هرچه ایشان می گوید را باید عکس آنرا در نظر گرفت چرا که نتیجه شش سال ریاست ایشان نشان داده که ایشان همیشه سعی کرده اند اوضاع را مطلوب نشان دهند دقیقا کاری که با برجام انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: