April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۵۶۳
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
0
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: تکلیف توافقنامه برجام باید روشن شود تا جمهوری اسلامی ایران هم شفاف بداند چه کار کند.
 به گزارش پول نیوز؛ سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان منتخب این کمیسیون در مجلس یازدهم باید طرح‌ها و لایحه‌ها را بازخوانی کنند، اظهار کرد: لازم است طرح‌ها و لایحه‌های کم اهمیت از دستور کار خارج شود و موارد مهم گذشته، پیگیری شود تا کمیسیون امنیت ملی بتواند گام مهمی بردارد.

او در تشریح اولویت‌های کمیسیون امنیت ملی پارلمان در سال جدید تأکید کرد: در عرصه بین‌المللی دو موضوع بسیار مهم وجود دارد؛ تکلیف توافقنامه برجام باید روشن شود تا جمهوری اسلامی ایران هم شفاف بداند چه کار کند، به علاوه ملحقات آن مانند FATF و پالرمو هم باید تعیین تکلیف شود.

نقوی حسینی در پایان گفت: موضوع مورد پیگیری دیگر هم، دفاع و امنیت داخلی کشور است که باید با حمایت از حوزه دفاعی در اولویت کمیسیون امنیت ملی قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: