کد خبر: ۳۲۷۶۳۶
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
0
رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی، عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از 76 مورد بازدید انجام شده از صنوف، مراکز پذیرایی، اماکن اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری قشم، یک مورد پلمب بر حسب دستور مقام قضایی، چهار مورد تعلیق فعالیت، 9مورد اخطار کتبی و 39 مورد تذکر شفاهی انجام و صادر شد.

به گزارش پول نیوز، حامد افضلی روز یکشنبه با بیان این  مطلب افزود: این موارد در راستای اجرای سیاست های ستاد خدمات سفر قشم و حسب برنامه های تعیین شده کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در طول سه روز فعالیت  این کمیته  از 29اسفند 98 تا دوم فروردین 99 انجام شده است.

وی تصریح کرد: این فعالیت ها توسط ۵ تیم بازرسی متشکل از نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی شهرستان قشم  به صورت دو شیفت کاری با بازدید از 9 واحد اماکن اقامتی غیرمجاز، 5 مرکز تفریحی(کلوب های غواصی)، 2 مرکز پذیرایی و 52 واحد صنفی صورت گرفت.

به گفته وی این اقدامات برای نظارت بر روند ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی از صنوف، مراکز پذیرایی، اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری قشم و درگهان و با همکاری مآمورین اماکن نیروی انتظامی انجام شد.

افضلی با تاکید براینکه مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم بطور دائم از امنیت و سلامتی مردم جزیره قشم در قبال هرگونه تخلف احتمالی واحدهای ارائه کننده انواع خدمات به آنها صیانت می کند، یادآور شد: این مدیریت همچنین وظیفه خود می داند که از همه اصناف و فعالان شریف قشم و درگهان در عرصه بخش خصوصی بخاطر زحمات و تلاش های بی شائبه شان در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود قدردانی نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: