به گزارش پول نیوز، حامد افضلی روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: این موارد در راستای اجرای سیاست های ستاد خدمات سفر
قشم و حسب برنامه های تعیین شده کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در طول سه روز فعالیت این کمیته از 29اسفند 98 تا دوم فروردین 99 انجام شده است.
وی تصریح کرد: این فعالیت ها توسط ۵ تیم بازرسی متشکل از نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی شهرستان قشم به صورت دو شیفت کاری با بازدید از 9 واحد اماکن اقامتی غیرمجاز، 5 مرکز تفریحی(کلوب های غواصی)، 2 مرکز پذیرایی و 52 واحد صنفی صورت گرفت.
به گفته وی این اقدامات برای
نظارت بر روند ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی از صنوف، مراکز پذیرایی، اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری قشم و درگهان و با همکاری مآمورین اماکن نیروی انتظامی انجام شد.
افضلی با تاکید براینکه مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم بطور دائم از امنیت و سلامتی مردم جزیره قشم در قبال هرگونه
تخلف احتمالی واحدهای ارائه کننده انواع خدمات به آنها صیانت می کند، یادآور شد: این مدیریت همچنین وظیفه خود می داند که از همه اصناف و فعالان شریف قشم و درگهان در عرصه بخش خصوصی بخاطر زحمات و تلاش های بی شائبه شان در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود قدردانی نماید.