May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۶۶۳
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
0
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروهای تابعه ارتش همزمان با انجام اقدامات گسترده و موثر در حفظ ارتقا و توان رزمی خود فعال بوده و آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارا هستند.

به گزارش پول نیوز؛ دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم افتتاح نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی ارتش اظهارداشت: سامانه بهداشت و درمان ارتش با پایش مستمر بیماری در کشور چین وضعیت را تحت کنترل داشت و با شیوع بیماری در کشور و تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در ستادکل نیروهای مسلح و ارتش و نیروهای تابعه نیز ایجاد شد و اقدامات مهمی انجام شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: به دنبال صدور فرمان فرمانده کل قوا به ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر ساماندهی خدمات نیروهای مسلح برای کمک بیشتر به سامانه بهداشت و درمان کشور و پیش‌بینی انجام رزمایش مقابله با حمله بیولوژیکی احتمالی و ابلاغ قرارگاه امام رضا (ع) ستادکل به ارتش نیروهای ارتش فعالیت خود را افزایش دادند.

سیاری ادامه داد: از جمله این اقدامات می‌توان به خدمات رسانی ۳۲ بیمارستان و همه مراکز درمانگاهی، در اختیار قرار دادن ۱۶۰۰ تخت، راه اندازی ۲۰۰ مرکز پایش سیار و ثابت، ایجاد ۴۵۷۵ تخت نقاهتگاهی، پایش سلامت و ضدعفونی خودروها در ورودی۸۰ شهر، ضدعفونی خیابان‌ها و اماکن عمومی، تبدیل خیاط خانه‌ها به کارگاه تولید ماسک، تبدیل اماکن تولید مواد شوینده به مواد ضدعفونی کننده، بکارگیری تجهیزات یگان‌های جنگ نوین و تغییر کاربری برخی از آنها وساخت تجهیزات جدید.

وی تصریح کرد: در جهت اجرایی شدن رزمایش نیروی زمینی به صورت گسترده در ابعاد مختلف وارد عمل شد و در نهایت در اجرای تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح و دستور فرمانده کل ارتش نیروی زمینی مامور به ایجاد نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی ظرف مدت ۴۸ ساعت شد که هدف اول نشان دادن توانمندی‌های ارتش در اتفاقات مشابه در کمترین زمان و هدف دوم کمک به سامانه بهداشت و درمان کشور برای کاهش مدت بستری بیماران است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: نیروی زمینی با اقدام به موقع و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود امروز موفق شده است این ماموریت را با سرافرازی به انجام برساند. نیروهای تابعه ارتش همزمان با انجام این اقدامات گسترده و موثر در حفظ ارتقا و توان رزمی خود فعال بوده و آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارا هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: