May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
کد خبر: ۳۲۸۴۸۴
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
0
کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران شرایطی فراهم کرده است تا متقاضیان دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی بتوانند با خاطری آسوده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر صدور، درخواست خود را ثبت کنند.
به گزارش پول نیوز، روش اینترنتی درخواست گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی که از سال 92 به‌منظور فراهم کردن رفاه حال مشتریان و متقاضیان راه‌اندازی شده است، اکنون با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به‌منظور پیشگیری از ابتلای هم‌وطنان به کووید 19 بیش‌ازپیش از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی پیگیری و انجام می‌شود.

این اقدام در راستای هم‌افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در مهار و مبارزه با ویروس کرونا همزمان با پایان تعطیلات نوروز 99 از سر گرفته‌شده و متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به تردد در شهر و تنها پس از مراجعه به وب‌سایت رسمی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به نشانی www.taci.ir یا لینک مستقیم https://idp.taci.ir/ با تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مربوطه درخواست خود را ثبت کنند.

پس از ثبت‌نام متقاضیان، صدور گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی آغاز و پس از تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به نشانی درج‌شده در فرم درخواست ارسال می‌شود. این اقدامات به بازه زمانی 7 تا 10 روز کاری نیاز دارد.

بر اساس معاهدات سازمان ملل، گواهی‌نامه‌های رسمی بین‌المللی رانندگی یک و سه‌ساله خودرو و موتورسیکلت در هر کشور فقط توسط کانون‌های اتومبیلرانی عضو فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و با مجوز این فدراسیون عرضه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: