برندگی مقدار فروش در برابر نرخ ها؛
کد خبر: ۳۲۸۵۶۲
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
0
در حالی که ۳ ماهه نخست سال مالی «لامیران» چندان برای سهامداران خوشایند نبود، به نظر می رسد در گزارش ۶ ماهه تا حدی رضایت سرمایه گذاران جلب شود.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز(تاپ)، شرکت «لامیران» پرده از عملکرد سال ۹۸ خود برداشت که بر اساس آن، در اسفند ماه ۳۳ میلیارد ريال تیغ فروخت که ۴۴ درصد بیش از فروش بهمن ماه بود. به عبارتی، می توان چنین نتیجه گرفت که با خانه‌نشین شدن مردم در نتیجه شیوع کروناویروس، میزان مصرف تیغ بالا رفته است.

به طور کلی، این شرکت که سال مالی منتهی به شهریور ماه دارد، طی دوره ۶ ماهه منتهی به اسفند سال ۹۸ موفق به تحقق ۱۸۴ میلیارد ريال درآمد عملیاتی شد که از درآمد دوره ۶ ماهه نخست سال مالی قبل، ۴۰ درصد رشد نشان می دهد.

بیش از آن که نرخ های فروش در این رشد دخیل باشند، رشد تناژی اثرگذار است. مقدار فروش «فلامی» در ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به شهریور ۹۹ رشد ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل دارد اما؛ نرخ فروش محصولات در مجموع روند نزولی داشته است.

تیغ های «فلامی» تیز نیست



لازم به ذکر است که «فلامی» در دوره ۳ ماهه منتهی به آذر سال ۹۸ به سبب افزایش شدید بهای تمام شده، با کاهش سودآوری نسبت به سال گذشته مواجه شد. یکی از راه های جبران افزایش هزینه ها بالابردن نرخ فروش محصولات است تا از افت سودآوری تا حد امکان جلوگیری کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: