کد خبر: ۳۲۸۵۹۷
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
0
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان یافت که شاخص کل این بازار با ورود به کانال ۶۰۰ هزار واحدی، به رکورد جدیدی دست یافت.

کدام سهم ها امروز شاخص بازار سرمایه را شکستند؟

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، شاخص کل بازار سرمایه در نخستین روز هفته با ۱۰ هزار و ۸۰۳ واحد صعود وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد شده و رقم ۶۰۸ هزار و ۵۷ واحد را ثبت کرد.   

در این روز معامله گران یک میلیون معامله به ارزش ۵۷ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال انجام دادند.

بانک های ملت و تجارت، گلوکوزان، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و بانک صادرات ایران نمادهای پربیننده بورس را تشکیل دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

چه خبر از فرابورس؟

 

شاخص کل فرابورس نیز با ۴۳ واحد صعود رقم ۷۷۷۱ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۰۴ هزار معامله انجام شد که ۳۲ هزار و ۶۰۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، س. توسعه و عمران استان کرمان، صنایع ماشین های اداری ایران، فولاد هرمزگان جنوب و بانک دی نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

پتروشیمی تندگویان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در فرابورس داشتند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: