کد خبر: ۳۲۹۰۸۹
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
0
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی گفت: هشتمین پرواز امداد جمهوری اسلامی ایران عصر روز گذشته با ۱۹۰ نفر اتباع ایرانی، بمبئ هندوستان را به مقصد تهران ترک کرد.

هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی از هند انجام شد

 

به گزارش پول نیوز، مرتضی دهقان افزود: نظر به گسترش ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های شدید در هندوستان ۱۹۰ نفر از هموطنان ایرانی که به منظور گردشگری، تحصیلی و تجارت در هند به سر می‌بردند و با قطع پرواز‌ها برای بازگشت به میهن اسلامی دچار مشکل شده بودند با یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۱۹:۳۰ عصر روز گذشته به کشور باز خواهند گشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های بسیار سختگیرانه دولت هند، نظیر قطع پرواز‌های بین المللی و داخلی، ممنوعیت تردد میان شهرها، توقف کلیه اتوبوس ها، قطار‌ها و تاکسی‌ها و ... جمع آوری اتباع کشورمان در سرتاسر کشور پهناور هند، علاوه بر لزوم دریافت مجوز‌های رسمی دولتی با مشکلات و مشقات زیادی همراه بود که با اهتمام ویژه و شبانه روزی سفارت جمهوری اسلامی ایران، سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و حیدر آباد و نیز سازمان هواپیمایی کشوری، ایران ایر و انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی این اقدامات به سرانجام رسید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر اتباع مذکور، مقادیری کمک‌های بهداشتی، درمانی و تجهیزات پزشکی که از سوی ایرانیان مقیم هند به کشورمان اهدا شده بود، با این پرواز راهی تهران شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: