May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۳۶۶
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
0
شرکت رادیاتور ایران در سال گذشته موفق شد 32 درصد از سهم صادرات قطعات و خدمات گروه خودروسازی سایپا را به ارزش 954051 دلار را به خود اختصاص دهد و رتبه نخست در بین شرکت‌های گروه را کسب کند.

شرکت رادیاتور ایران؛ برترین شرکت در صادرات قطعات و خدمات گروه سایپا شد

علی بابایی، مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران با بیان اینکه افزایش تولید ملی، ارتقای توان رقابتی و حضور پررنگ در بازار‌های صادراتی، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد، گفت: شرکت رادیاتور ایران یکی از شرکت‌های با سابقه در امر صادرات است و با تلاش‌های شبانه روزی تمام کارکنان، موفقیت در افزایش صادرات حاصل شده است. امیدواریم در سال جاری و در راستای استراتژی گروه و برنامه‌های مدون شده، گام‌های بزرگی در صادرات به کشور‌های هدف مانند حوزه CIS، عراق و. برداریم.

شرکت رادیاتور ایران با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از نیروی کار متخصص و کیفیت بالای محصولات تولیدی خود در صادرات انواع محصولات مس و برنجی و آلومینیومی، توانست میزان صادرات محصولات خود به کشور‌های عراق و روسیه، آذربایجان، اکراین، اسپانیا، ترکیه و ... را افزایش و مقام نخست صادرات در بین شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: