برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری انجام می‌شود
کد خبر: ۳۲۹۱۲۶
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
0
گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری هموطنان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، قابلیت‌های فناورانه وب سایت و توان مرکز تماس خود را افزایش داده تا بیش از پیش پاسخگوی پرسش ها و درخواست‌های اینترنتی و تلفنی مشتریان باشد.
به گزارش پول نیوز، این گروه خودروسازی با هدف اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان، درخواست‌های مشتریان را صرفاً به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ می دهد.

براین اساس، امکان مراجعه حضوری به سازمان فروش سایپا تا اطلاع ثانوی وجود ندارد و مشتریان سایپا می‌توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com  ثبت و پیگیری کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست‌های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست‌های خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را با این مرکز مطرح کنند.

لازم به ذکر است از اسفندماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرده و تمامی پرسش ها و درخواست های مشتریان سایپا فقط به صورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: