در نشست خبری آنلاین بیان شد:
کد خبر: ۳۲۹۲۵۰
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
0
هفتادوسومین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه به منظور معرفی ظرفیت‌های صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آوید، در فرابورس ایران برگزار شد.

افزایش سقف معاملات «گنجینه»

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، سلمان خادم‌المله، مدیر عامل شرکت «تامین سرمایه امین» با اشاره به تجربه موفق عرضه سهام هلدینگ «شستا» در هفته گذشته، گفت که این صندوق با مدیریت حرفه‌ای و کارآمد چشم‌انداز روشنی خواهد داشت.


این صندوق‌ سرمايه‌گذاری با درآمد ثابت در فرابورس قابل معامله است و حداقل سود آن نیز ۲۰ درصد است.
 
وی ادامه داد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، مانند صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر صدور و ابطال هستند، ولی مشابه یک سهم در بازار سرمایه معامله و قیمت آن در نتیجه عرضه و تقاضا مشخص می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین افزود: ارزش اسمی هر واحد سرمایه گذاری ۱۰ هزار ریال بوده و حداقل سرمایه صندوق ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: تعداد واحدهای سرمايه‌گذاری قابل انتشار ۱۰۰ میلیون واحد است.

این مدیر تاکید کرد: بازارگردان این صندوق شرکت «تامین سرمایه امین» است که نخستین شرکت تامین سرمایه بازار سرمایه کشور محسوب می‌شود.
 
در ادامه سیدعلی تقوی مدیر دارایی و سرمایه‌گذاری «تامین سرمایه امین» گفت: باتوجه به اخبار رسیده و پیش بینی استقبال از این صندوق درخواست افرایش سقف گنجین از ۱۰۰ میلیارد به ۱۰۰۰ میلیارد تومان داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: ارزش دارایی این صندوق ۱۳.۵ میلیارد تومان بوده و بازدهی آن ۳۲ درصد است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: