کد خبر: ۳۲۹۴۷۹
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
0
سازمان هواپیمایی امارات با انجام ۵ پرواز فوق العاده طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از دوبی به فرودگاه های شیراز، بندرعباس و قشم موافقت کرد.

مجوز ۵ پرواز فوق العاده دوبی به فرودگاه‌های ایران صادر شد

 

به گزارش پول نیوز، سفارت ایران در ابوظبی با صدور اطلاعیه‌های جداگانه ای اعلام کرد: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، برکت و غفران الهی، با همکاری وزارت خارجه و همکاری‌های بین المللی امارات عربی متحده و پیگیری‌های مستمر به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، سازمان هواپیمایی کشوری امارات، مجوز ۵ پرواز فوق العاده جهت بازگشت مسافران ایرانی به کشورمان را به شرح زیر صادر کرد:

پرواز هواپیمایی ایران ایر برای روز پنج شنبه ۲۳ آوریل برابر با ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از دبی به شیراز؛ مسافران جهت اطلاع از برنامه پروازی و اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی ایران ایر با شماره ۰۴۲۲۴۰۲۰۰- ۰۵۶۵۲۲۱۹۸۹ تماس بگیرند.

پرواز هواپیمایی کیش ایر برای روز چهارشنبه ۲۲ آوریل برابر با ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از دبی به بندرعباس؛ مسافران جهت اطلاع از برنامه پروازی و اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی کیش ایر با شماره ۰۴۲۷۲۰۰۶ - ۰۵۵۴۵۱۷۴۷۹ تماس بگیرند.

سه پرواز هواپیمایی قشم ایر از دبی به قشم در روزهای چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰۲۰/۴/۲۲)، پنج شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰۲۰/۴/۲۳) و جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰۲۰/۴/۲۴)؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی قشم ایر در امارات با شماره ۰۴۲۲۸۵۵۵۰ تماس‌بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: