April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۹۵۳۱
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
0
رئیس سازمان حمایت از تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: نرخ مصوب انواع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده ابلاغ شد و این قیمت‌ها به تفکیک نشان‌های تجاری مختلف، در سامانه نرخ قرار دارد.
به گزارش پول نیوز،  عباس تابش افزود: نرخ الکل هر لیتر ۱۷ هزار تومان مصوب و به تبع آن نرخ اقلام بهداشتی تعیین شده است و از طریق سامانه در دسترس همگان قرار دارد و همه عرضه‌کنندگان موظفند قیمت‌ها را رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح ویژه ماه رمضان از روز گذشته گفت: نخستین قدم، تامین کالاهای اساسی از جمله روغن، برنج و شکر است که از هر کدام ۵۰ هزار تن سهمیه در اختیار استان‌ها قرار داده شده و شبکه توزیع نیز به طور کامل رصد می‌شود.

تابش با اشاره به اینکه به اندازه کافی خرمای مورد نیاز ماه رمضان تامین شده است افزود: نرخ مصوب و ابلاغ شده خرمای مضافتی کیلویی ۲۲ هزار تومان و نرخ مصوب خرمای کبکاب کیلویی ۱۸ هزار تومان می‌باشد و هرگونه تخطی از این قیمت‌ها تخلف از قانون است.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک قرار است در ماه رمضان قیمت‌ها چه در اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و چه اقلام دیگر را رصد کنند و قیمت‌های ابلاغ شده باید رعایت شوند هر گونه تخطی از قیمت‌ها را مصرف‌کنندگان می‌توانند به سامانه ۱۲۴ و سامانه آپ گزارش کنند.

تابش اضافه کرد: نرخ برنج هندی کیلویی ۸ هزار تومان، مرغ ۱۲ هزار تومان و گوشت منجمد وارداتی ۴۲ هزار تومان تعیین و ۲۵ هزار تن مرغ و ۱۵ هزار تن گوشت منجمد وارداتی به بازار تزریق شده است.

وی همچنین با بیان اینکه شکر به اندازه کافی در بازار موجود است گفت: نرخ هر کیلو شکر ۵ هزار و ۹۰۰ تومان ابلاغ شده است.

تابش افزود: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخطی در قیمت‌ها را به سامانه‌های ذکر شده گزارش و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان را در امر نظارت بر بازار یاری کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: