April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۹۸۸۶
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
0
شبکه فروش بیمه معلم در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و ضروت ثبت‌نام اصناف در سایت وزارت بهداشت، کد بهداشتی دریافت کردند.

نمایندگان بیمه معلم کد بهداشتی گرفتندبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، آزاد حسنی مدیر شبکه فروش بیمه معلم، ضرورت امنیت شبکه فروش را در دستور کار قرارداد. با ابلاغ صریح ستاد مبارزه با کرونا و ضرورت ثبت‌نام مشاغل و اصناف در سامانه وزارت بهداشت، نمایندگان شرک بیمه معلم کد بهداشتی اخذ کردند.

بنابر ابلاغ مدیر شبکه فروش شرکت بیمه معلم، دریافت کد بهداشتی در دستورکار شبکه فروش قرار گرفت.

گفتنی‌است، بیمه معلم از زمان شیوع ویروس کرونا همواره تلاش کرده تا پروتکل‌های بهداشتی مصوب را اجرائی کند چراکه امنیت بهداشتی ستاد و شبکه فروش به علت ارتباط مستمر با بیمه‌گذاران ضرورت دارد.

براساس این گزارش، در بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و در راستای اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا، به صورت عام و کلی به ثبت‌نام اصناف در سامانه salamat.gov.ir تاکید می‌شود. ضمن‌اینکه در سامانه مذکور برای دفاتر بیمه دستورالعمل و راهنما تدوین گردیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: