May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۰۰۸۰
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
0
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از تغییر ساعات طرح ترافیک از روز شنبه، خبر داد.
به گزارش پول نیوز، مناف هاشمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: ۵۰ درصد افراد جامعه از دستکش و حتی ماسک استفاده می‌کنند اما باقی افراد به موازین قانونی و رعایت بهداشت اهمیتی نمی‌دهند.

او افزود: طی دستورالعملی از طرف ریاست جمهوری طرح مناسب‌سازی نرخ ماسک‌ها از روز شنبه در مترو‌ها آغاز می‌شود و افراد می‌توانند ماسک را با نرخ مناسب از مترو‌ها خریداری کنند، البته فضا‌هایی را برای افرادی که سالانه، نذری در ماه مبارک داشته‌اند و امسال به دلیل کرونا نمی‌تواند ادا کنند، قرار داده‌ایم تا با نذر ماسک به هموطنان کمک کنند.

هاشمی ادامه داد: همه نقاط تهران وضعیت ترافیک تقریبا مطلوب و مساعد است به جز محدوده مرکزی طرح ترافیک مشکلاتی را به وجود آورده است، چون اصناف و کارکنان دولت حضور پیدا می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، یادآوری کرد: روز گذشته طی جلسه‌ای با سردار ذوالفقاری در وزارت کشور تصمیم بر این شد، ساعت طرح ترافیک در کلانشهر تهران را اصلاح کنیم. برای مثال طرح از ساعت ۶ و نیم صبح بوده تا غروب، این ساعت را به ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر تغییر دادیم.

او در پایان، گفت: شرایط نرخ را ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفتیم تا از سفر‌های زائد جلوگیری شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: