کد خبر: ۳۳۰۳۹۰
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
0
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با یک دلار و 12 سنت افزایش به 28 دلا رو 32 سنت رسید.

نفت برنت 4.1 درصد صعود کرد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، در حالی که برخی از ایالت های آمریکا و کشورهای اروپایی و آسیایی شروع به بازگشایی تدریجی فعالیت های اقتصادی کرده اند و این موضوع امیدواری به افزایش مصرف سوخت را بیشتر کرده است، قیمت نفت روز سه شنبه افزایش یافته و روند افزایشی جلسه قبل را تداوم بخشید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا که امروز با رقم 22 دلار و 6 سنت یعنی بالاترین رقم 3 هفته گذشته رسیده بود، با یک دلار و 55 سنت معادل 7.6 درصد رشد به 21 دلار و 94 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا از روز 29 آوریل تاکنون یعنی طی 5 روز متوالی روند صعودی داشته است.

قیمت نفت برنت دریای شمال نیز امروز با یک دلار و 12 سنت معادل 4.1 درصد افزایش به 28 دلار و 32 سنت رسید. قیمت نفت برنت امروز برای ششمین روز متوالی شاهد رشد بوده است. قیمت هر دو شاخص نفتی روز دوشنبه حدود 3 درصد رشد داشت.

دانیل هاینس، تحلیلگر بازار نفت در گروه بانکی ای ان زد گفت: «با توجه به... شدت کاهش تقاضا، بازارها احتمالا خیلی سریع به هرگونه خبر خوب در مورد بازگشایی اقتصادی واکنش نشان می دهند.»

تحلیلگران می گویند تقاضای جهانی برای نفت خام احتمالا در ماه آوریل تا 30 درصد کاهش یافته و ترمیم آن کند خواهد بود، به خصوص اینکه انتظار می رود فعالیت شرکت های هوانوردی همچنان تا ماه ها تعطیل باقی بماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: