April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۱۱۷۸
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
0
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در بازديدي كه از خبرگزاري ايسنا داشت به تشريح عملكرد اين بانك در سال 98 پرداخت و ضمن ارائه گزارشي از عملكرد اين بانك به تشريح ساير اقدامات در اين حوزه پرداخت.

عملكرد بانك صنعت و معدن در سال 98

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، وي روز شنبه 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع خبرنگاران اين خبرگزاري درخصوص عملكرد بانك صنعت و معدن در سالي كه گذشت، اظهار داشت: ميزان قراردادهاي مربوط به تسهيلات در اين بانك در سال 98 نسبت به مدت مشابه سال پيش از آن 146 درصد و گشايش اعتبارات اسنادي ريالي نيز 67 درصد افزايش يافته است.


دكتر مهري افزود: در بخش ضمانت نامه هاي ريالي نيز رشد 52 درصدي مشاهده مي شود و بررسي آمار مربوط به ميزان وصول مطالبات در اين بانك در پايان 12 ماهه سال 98 نشان مي دهد ، با وجود مشكلات ناشي از تحريم هاي ظالمانه اقتصادي وصول معوقات اين بانك از رشد 45 درصدي برخوردار است و مانده سپرده هاي چهارگانه در همين مدت 43 درصد، رشد را نشان مي دهد.


مديرعامل بانك صنعت و معدن تصريح كرد: مجموع پرداختي هاي اين بانك در سال 98 نيز نسبت به مدت مشابه در سال قبل 36 درصد افزايش داشته است.


دكتر مهري برنامه ريزي دقيق، تكيه بر توان كارشناسي و عملياتي بانك و تلاش و كوشش مديران استاني و كاركنان شعب را از مهمترين دلايل بهبود شاخص هاي بانك دانست و گفت: تفويض اختيارهاي انجام شده در سطح شعب، اصلاح ساختار بانك و تحقق حاكميت شركتي و بانكداري ديجيتال از ديگر اقدامات اين بانك براي بهبود ارائه خدمات و تقويت عملكرد اين بانك به عنوان يك بانك تخصصي است و اميد داريم كه امسال نيز مانند سال گذشته بتوانيم خدمات ارزنده اي را به توليدكنندگان، صنعتگران و كارآفرينان داشته باشيم و يقيناً تمام تلاش و كوشش همه كاركنان بانك صنعت و معدن در جهت تحقق شعار رونق توليد خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: