April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۱۳۶۵
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
0
در نشست راهبردی توکلی و تلیکانی اعضاي هيات مديره بانک مهرا يران با مديريت شعب استان تهران بر گسترش فعاليت و تلاش روز افزون شعب به منظور جلب رضايتمندي بيشتر مشتريان تاکيد شد.

گسترش فعالیت روز افزون بانک مهرایران

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز، کمیته هم اندیشي به منظور بررسي راهکارهاي جلب مشارکت بيشتر مردمي با حضور سليمان توكلي و حسن تليكاني اعضاي هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، سلطانيان مديرشعب استان تهران و جمعي از روساي شعب اين استان برگزار شد.


توکلی در این نشست بیان داشت: تحقق دستیابي به رضايتمندي کامل مشتريان، مراجعين و متقاضيان يکي از شاخص هاي اصلي سنجش کارآمدي است كه مولفه هايي همچون سرعت ، دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع ، كيفيت كار انجام شده ، نحوه رفتار با مردم و شفافيت و اطلاع رساني مناسب موجبات آن را فراهم مي سازد.


وی با اشاره به عملکرد سال ۹۸ شعب استان تهران اظهارداشت: برخود لازم میدانم مراتب تقدیر و تشکر را از تمامی همکاران گرانقدر شعب و ستاد بانک براي تلاش در افزايش و ارتقاء رضايت ارباب رجوع و تحقق مشتري مداري ابراز كنم.


توکلی تصریح کرد: مشتریان این بانک از مظلوم ترين و نيازمندترين اقشار جامعه به شمار مي آيند و اميدوارم که اين همت در راستاي جلب حداكثري رضايت مشتريان در ارائه خدمات همچنان تداوم داشته باشد.


در ادامه حسن تلیکانی ضمن تشکر از همکاران استان تهران اظهار داشت: تامین منابع مالی پايدار به منظور تخصيص و اعطاي بهينه تسهيلات به نيازمندان جامعه اهتمام ويژه همکاران را مي طلبد و پرسنل در اين راه نبايد از هيچ تلاش و كوششي دريغ كنند.


وی با اشاره دستاوردهای بانک مهرایران در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات بيان داشت: با اهتمام همکاران اقدامات شايسته اي در زمينه توسعه فناوري هاي بانکي و ابزارهاي الکترونيكي در راستاي تسهيل دسترسي مشتريان صورت گرفته است.


تلیکانی افزود: بانک مهرا یران اولین بانکي است که كليه خدمات بانكي را در بستر موبايل بانك ارائه مي دهد و نياز است تا تمامي كاركنان با صبوري تمام مشكلات اپليكيشن ها را مرتفع نمايند.


نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن ارزیابي عملکرد شعب استان تهران اظهارداشت: به همت مديران و کارکنان بانک، اقدامات شايسته اي براي ترقي و پيشرف بانك صورت گرفته است كه جاي تقدير دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: