May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۱۷۰۹
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
0
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق رئیس جدید شعبه کلاچای با فرماندار رودسر دیدار و گفتگو کردند.

بانوان در پستهای ریاستی عملکرد موفق دارند

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز، علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و معصومه صادقپور، رئیس جدید شعبه کلاچای با دکتر حسین اسماعیل پور فرماندار شهرستان رودسر دیدار کردند .

 

دکتر اسماعیل پور در این نشست با اشاره به عملکرد موفق بانوان در پستهای ریاستی و داشتن خصلتهای بارزی همچون دقت و نظم ، عملکرد مطلوب مدیران زن را سبب افزایش شمار بانوان در مدیریت ادارات شهرستان رودسر برشمرد و اذعان داشت: در یک ساختار درست مدیریتی باید بجای تجهیزات و ابزار ، تربیت انسان و نیروهای کارآمد را اولویت قرار داد .

 

فرماندار شهرستان رودسر افزود : اگر به سرمایه انسانی توجه درست شود کارائی افزایش و مشکلات کاهش می یابد .

 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد رضایتمندی در مردم و جامعه، اذعان داشت :سازمانی همچون تامین اجتماعی با استقرار عدالت اجتماعی نقشی مهم در جامعه داراست .

 

علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حدود 50 درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی است، اظهار داشت : در جریان شیوع ویروس کرونا ، این سازمان با اتخاذ تمهیداتی در جهت کاهش و حذف مراجعات و ارائه خدمات مضاعف به بیمه شدگان گام برداشت .

 

شایان ذکر است، بدنبال بازنشستگی ناصر یاوری رئیس شعبه تامین اجتماعی کلاچای ، طی حکمی، معصومه صادقپور رئیس پیشین شعبه سیاهکل بعنوان رئیس جدید شعبه تامین اجتماعی کلاچای منصوب شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: