کد خبر: ۳۳۱۹۶۰
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
0
رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت میوه‌ها را می‌توان ابتدای فصل برداشت بودن این محصولات مطرح کرد و این افزایش قیمت موقتی است.

به گزارش پول نیوز، اسداالله کارگر یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت میوه‌های نوبرانه را به دلیل ابتدای فصل برداشت بودن این محصولات بیان کرد و گفت: به دلیل قرارگیری در ابتدای فصل برداشت این میوه‌ها و عدم دستیابی به برداشت انبوه محصول قیمت‌های این محصولات با قیمت‌ های بسیار بیشتر به فروش می‌رسد. توجه شود که این شرایط به طور مقطعی و زودگذر بوده و دائمی نخواهد بود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار درخصوص وضعیت بازار میوه و تره بار نیز گفت: به دلیل آنکه ابتدای فصل برداشت برخی از میوه‌جات از جمله زردآلو، هلو و چغاله بادام مصادف با ماه مبارک رمضان بود و در این ماه تقاضای مصرف میوه به طور ناخودآگاه کاهش می‎یابد، شاهد رکود در بازار میوه هستیم که این مسئله موجب فرارسیدن به برداشت انبوه در این میوه‌ها شده و در نتیجه از افزایش قیمت سرسام‌آور این محصولات جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت میوه و صیفی‌جات به طور هفته‌ای در میادین میوه و تره‌بار قیمت‌گذاری شده و با افزایش ۲۰ تا ۳۵ درصدی به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد.
 
افزایش قیمت میوه در بازار +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: